KEM PALAPES UTM SKUDAI ..

hah ..nie sume yg pegi kem uw ..nk ekot an nie sume dak terjal2 yg pegi ..smpi kem je jd bek jap ..kowang nmpk aku tak..mane la nmpk kn..haha ..aku blkg ayul lah ..ayul pkai tuale kuning kt leher dye uw,,pkai baju biru ..aku blkg dye yg kai tdong itam uw ..haha ..selamat tinggal kem palapes utm skudai ..we all miss u at stapp kt situ ..them so nice person wlawpon garang an..ahaha ..besh plak g situ ..bdn saket2 balek..balek aku twos dmam ..haha ..
hah ..nie kump.aku ..kiteowg group 8 ..lazt sekali ..to yg lazt tu la mnjdi pertame ..huhu ..kiteowg ad 14org ,,mybe ler ..ketua kmpulan kiteowg saipul ,,yg depan tu ha..pkai bju putih n sua putih uw ..dekat kem nie yg terjal2 jdi ketua kmpulan tw ..rmbot dowang kne potong..sian ae ..tu la laki ne ley rmbot pnjg2 ..haha ..kowang nmpk aku tak?tak nmpk kn ..aku kt blkg lah ..aku kecik sgt ..time nie kteowg kne amek peti besi dlm lgkang ..ta bley pkai suare tp kne pkai isyarat tgn jer ..kmpln kiteowg lame uw na dpt ..ak kt blkg uw ta wat pape aw,,sekali jer owg yg pkai sua askar nie soh aku jd isyarat ..jd petunjuk ..haha ..ta smpi 5minit kotak uw da bley agkt,,haha ..terer kn aku gune isyarat suare ..berjaye jgak ..love u guys ..

1 comment: