malunyerrr ... !

arini malu sungguh ..td mase bm cegu maria,marina,ecah g pjabat amek buku bm ..then dowang lalu lah dpn klas iswan ..yg iswan nie boley lak dye soh min gn ecah soh kem salam kt akuw ..pehh ..dpn cegu maria uw ..malu lah akuw ..jwb jela waalaikumusalam ..hehe ..dlm kelas jer,,kecoh an ..liya2 ad owg kem salamn ..dlm ati aku da syak da ..msti iswan nie ..sekali betol an ..dye uw mmg ari2 kem salam gn akuw ..haha ..pe ke sengalnye lah ..aku pn tk tw la ap mslh iswan nie ..brg kali ade mental agknyer ..hehe ..mase nak g kelas agame kt bloc c lak ade zoro,,zoro pggl aku ..Lieya!aku pn pndg lah ..ngat an na ckp ape,,rupenye senyum jer ..aku pn snyum blek lah ..dye tu pon 1 ,,asl nmpk aku je pn ,,pggl aku,rimas siot ..pggl aku bile yg penting jela ..haha ..pasaan lak plak ..k la ,,da abes da cite psl laki..hehe ..cite psl pmpan tade la ..haha ..k daaa ..single ever ..)

No comments:

Post a Comment