My Robert .


FAIZRUL AZHAR B MOHD ZAIN .
owg pggl dea ROBERT..tu aku tktw la owg pggl dea robert an .him ma new frens ..noris yg knl an aku nn dea ..dea dox at taman damai jaye skudai .tahu?if tataw tayah dox jb k .haha ...aku bru kwn nn dea tp da rpt cm da lame knl .09/08/2010 aku start berkawan nn dea ..time uw alek skola dea tewos mcg akuw ..haha .ta silap den kol 02.15 kot .huhu //kawan punye kawan lah kan,,dea telah meluahkn perasaan nye ..haha ..dea tanye aku,,aku syg dea ta?na sdp an aty dea pnye psl aku akp la SYG LA!hehe ..then ,,dea akap sayang mcm mane?aku akp la syg mcm kwn yg rapat n da lame knl la ..then,,aku tnye dea lak syg aku cmne lak ?dea pn jawab syg aku mcm gf dea ..tu aku tataw la betol or ta en .tp care dea layan aku ade la betol sket ..hehe ..dea nie ta pena wat aku bosan ..senang akap mmg besh la jd kawan dea ..KAWAN TAPI MESRA ..
hmmm,,yg paleng aku ta le handle la an ..dea pnye layanan n perangai mmg mcm ADEY ..wahhh!teringat lak kt adey ..cmana la aku ley jmpe owg yg sikap dea mcm adey ..makkkkk ...dea kembali lagi dalam pikiran akuhh ..NOOOO ..yess,,mmg no pn ..aku ade robert ..bkn robot kayh ..haha ...k la da abes da ..

SAYANG U LA ROBERT ..imy ...

No comments:

Post a Comment