penatnyerr ..

huhu ..penat giler an ..alek kem ..aku ngat besh kt sane tp hakikatnyeh huh ..malang malang ..kene dera adelah ..tp besh gak ..huhu ..ak gn kawan kawan aku sume berpisah ..dowank group laen ..aku group last sekali .group 8,.ketua kumpolan kiteowg Saiful f0rm5 ..group kite ade 14 org .adan,fadzli,edaffe,,syahirah md nor,faiezah,azrin f5,2 org dak cine laki n 2 org dak india pompan ..besh ar msok utan,,msok air tp yg tak le handle nye da la tido sekejap je then gn bumping lagi ..pehhh stapp dye la garang2 ..takot aku ....ta sakit lak an ..da la lame ..paling bengang sekali adelah time malam kebudayaan .peh,,bengang gile ..nyanyi berkumpulan .kiteowg nyanyi lagu boria ..haha ..huh .tp kiteowg menag lah dpt nom 6 ..haha ..dapat gak an ..KAW ADE!!kaki wa sakit gile an ..malam kebudayaan uw kaki wa da tkle jalan .da mcm tade kaki .skang pon sakit ag ..nmpknye 2 ari aku ta skola kot ..tkpon ari senin je wa ta skola .penat gile ..k la wa na tido,,penat gile ni gn badan sakit kaki lg la sakit ..bye2 ,,thnx a lot palapes utm skudai ..kiteowg ta nyesal pn kt sane cume fedap jer ..

No comments:

Post a Comment