huh ..penatnyea alek cs !

today is wednesday ..HAHA .lalalala ..penat ta terkate seh alek bnda ..arini rmai glea yg tuwon an ..hmmm ..first2 smpai jea twos p food court na tggu hykal bf lin ..tp akhernye ta smpai2 hykal nyea ..apelah hykl niee ..mse at food cot ade jmpe shaera ..dye dtg tmpt aku ..bebual jp lah ..wahh!dea da mju da ..da jd model photoshoot ..huhu ..bngge aku gn kejayaan dyea ..haha ..bia lah ..life dye an ..asl an dye bhgie ..then syok2 bebual c daus dtg tmpt aku ,,trkejot2 aku ..ngat an nasir td ..bab muke dye same gile gn nasir an ..dye soh aku g tmpt mirul ..so,,ak pn pegi la en ..lyn an jea ..yg c aku nie ..malu malu ANJING la plak ..HAHA ..thenn,,kteowg jln la beramai2 ..haha ..hykal tade,,sian lin ..kteowg ekot amer ,,amer dpn sekali ..jd LEADER la konon ea ..agpn dye sorang2 ..peh!sombong an dye gn aku ..HAHA ..bio la ye ..hmm ..mse ak balek dri kebayan koteraye an ..nk nek lif dpn mcd uw ..ak mcm ternmpk c robert ..hmm ..tp ta psti la dye an ..dye tgok aku mcm knl then twos ak pndg laen ..confirm uw msty dye ..mak aii ..dye kecik la siot ..HAHA .mcm budak2 ..bia dye ,,dye sombong gn akuw,,tgok t sape yg teman an dye mxg ..t pndai lak cri akuu ..haha ..k la da mlm kud..na tdow ..daaa ..

No comments:

Post a Comment