hayoyoyo .

lame ta update blog nie . cewaah . hm . byk nye masalaa aku . tade sape ke na tlgg pon . org len pon ta tw aku ad mslh . haha . hm .np semenjak2 nie aku gase len mcm je dlm life aku .aku asek takde mood jee . hm , sapee la yg slu wat aku tade mood nie yee .hm n aku selalu mrh2 . npe la aku mrh2 . da la tade mood , mrh2 lak uw . ish3 . naseb2 . ari2 gadoo gn diee . diee tk pena phm aku . npe aku sllu dipersalahkan . npe ak sllu mngalah . buang laa ego uh . semalam , genap kite 4bulan , 20hb . hmm . diam jelaa..kite pon gadoo . tade sape na mngalah kan .hm . kusottt nyeee kepalee aku nieee . aku na belajaaa . bile gaji na kuaa nie na beli buku rujukan . ishh .gaji lw byk takpe . cukop2 beli buku . haha . kantol plakk .huh . sedeh time . haha . jiwang lak . yg wat aku trsenyum time aku kt tmpt kejee jeeaa . haha . drang sllu wt aku ketawe .bess glea laa . .time balekk umaa je , men mxg n tros gadoo . ilg mood n wt aku sedeh . hmm .

No comments:

Post a Comment