terase =(

td class geng aku tk dtg . haha . si cine2 ni tk dtg2 . lw dwang dtg bole la ade geng , wt aku tawe an . haha . cuti blom skola dwang da cuti dulu . ape daaa . wan chong je dtg . td aku kesorangan je . tkpe da bese kot . da biase sgt aku DIBELAKANGKAN . sedeh pon ade . tkpe . meja ade . meje je lyn aku . *mcm org bodo bole ark , =) .. semenjak2 nie aku byk seh kecik aty . hehe . tkpe . bkn besa aty kan . adde prob pon tk dpt nk share sbb di belakangkan . alaa . lex leeyaaa . setahon jee nie . wateve kan .



esok ade jomheboh . nk p gn sape ae . hm tah la . da tkde mood bile ckp psl jomheboh .
ahad lak ade karnival pengajian tinggi kt persada 'JOM MASOK U' . haha . smgat nk g . ceweahh . ape ae smnagt . cm bngang jee .



keje ? haha . da ke laut kot . da mlz na keje . cuti skola aku tk keje , amek cm bese je , jumaat,sbtu n ahad ., sbb tknk memeningkan sir razak nk wt jadual .pndi2 jela dye kn .
*kak eykin
*abg hafiz
*abg ruzaini
rendu awak2 laa . awak2 da benty keje . hmm . kowang jelaa yg baek gn adek leeya nie yeee . thnx a lot 4 awak2 sbb byk tlong adek leeya nie .=)

No comments:

Post a Comment