yee ..skrg aku mmg da brbh ..aku mmg da brubah ..aku brbh sbb kaw sndiri ..aku kt skola diam ,,kt uma diam ..bile aku bace blog2 korng je aku nagez ..aku tk pena nagez kot sbb krng sndiri ..tp tkpe..aku kuat ..aku mmg kuat lalui ni sume ..bia aku pendam ..aku tknk kite gado ..bia laa aku diam ..aku malas nk pk skrg ..bia la ku jaoh kan diri2 slow ..aku skrg da penat gn sume niy ,,aku tk kesa law takde kawan sbb aku masih mmpu BERDIRI TEGAK TOK IDOP SNDIRI ...aku cube ..aku akn cube smampu aku ape yg akn berlaku slps niy ..maaaf kan aku ..aku hrp korng bhagie la ..law tkde aku korng akn bhagie kan ..krng tk kn rase ape2 pon  lw tkde aku .

*semenjak ni aku rase maken mendiamkan diri ..aku pun tak tahu kenape ..law aku tahu pun aku tknk bgtaw kt sniy .aku ni jenis dendam dan pedendam ..aku hnye mampu diam jee ..ya allah kuat kan la semngt aku ya allah untok troskn idop niy .aku hnye mampu berdoa ..ya allah kuatkn la aku untok kuat dgn pnyakit aku niy ya allah ..wlaupon hnye demam ,,tp pling lame aku demam smpi smggu ..tp aku bersyukur ..

No comments:

Post a Comment