haii nyahh..kite nak cakap ,,skrg kite dah ade dye ..kite nak new life dengan die..insyaallah law ade jodo kite nak kawen dengan die teros..awak,,cepat laa merisik kite..hihi..awak cepatlaa cri keje bagos2 t bole kawen dgn kite..hihi gatal tak kite..siyes la gua ..awak,,kite kene smbong blaja nnty ..tp awk tknk kite smbong blaja..awakk,,mane bole kite tk smbong blaja..kite kene smbong blajaa..awak jangan risaw laa,,kite tk kn dapat pakwe baru laa sbb kite bukan hot mcm pompan laen..kite ni skema2 jer..hihi..takde pnye org nak kite..kite cume pelik je knp awk nk saye ..hihi..kite graw la wakk..awak,,kite sayang awak taw..kite kalau bole kite nak lame dengan awak ..insyaallah ade jodo..tp kite still ragu2 lagi dengan awak..sory laa..kite belom boleh percaya lagi dekat laki 100 % ..tp kite syg awk..jgn gsaw k..awak,,saye nk jd yg terbaek ntok awak ?bole tak wak tp saye kene cube dlu..hm..awak kite baru je 2bulan tp sy dpt rase mcm lame pulak..hihi..

to ezzul fadhly ;)

awak,,kite sayang awak n kite mule cinta kan awak..tolong awak benarkan saya ntok mencintai awak untok kali terakhir..awak selalu cakap awak bahagia dengan saye ..yess sayang..jujo saya ckp saya pon bahagia sangat dengan awak..awak dapat lupekan kenangan saye ..awak nak thu kenapa saye syg awak ? sebab awak dapat terime saye seadanya dan awak dari dulu kan nak kenal gan saye..sorry la awak kate saye jual mahal eh..memang la saye jual mahal sebb saye kn ade robert dulu..first saye jumpe awk even tak nampak dekat kfc persada rite sayang?mse uw bulan puase..oke sorry time berbuke puase oke..mase tuh saye dengan robert keluar dri kfc nak balek..then kebetulan awak panggil saya..LIEYAAAAA...oke saya pandang la blkg ,,sy tk nmpk pon awk..tp saye nmpk kelibat org panggil then dudok balik..hihi..tak sangka orang yang pggil saya time uw adelaa pujaan haty saye yang sekarang..aritu kite jumpe ,,kite cite balek kan pasal mcm mne kite kenal..haha..time uw kite happy sangat taw wak..thanks awak..ezzul ..iloveyoutaw..