sampai hati awak ..

date = 26 hb .27 hb 3 .
time = after clozng to blablablla..

assalamualaikum ..semalam aku tgh keje dia text aku yang dia nak amik aku balek keje ..aku taknak n marah2 ..so dia berkeras .so trpkse la aku kate oke ..dalam 11.15 dia smpi n kite gerak la balek dgn aku tk pkai hlmet nye sbb tkde hlmet ..tp alhmdulillah tkde ape yg berlaku ..smpi rumaa jee aku mmg diam je ..jarang cakap gn dia ..k first dia nak pnjam hp aku ,mcm biase la dia check ape n g amik lagu kt 4shared..lagu petah dia amik ..k wtever .aku cakap gn dia yang mak aku soh masok maktab uh yg 5taon uh..dia tros diam n cakap knp awk tipu ,knp aritu awk ckp 2taon jer..ni 5taon uh..k dia teros diammm..kgoo...lame kelamaan dia tnye sesuatu dekat aku ,n dia mgnjeng aku n mmbuadkn kiteorg gado besar time uh..dia reject2 aku yg dia cakap aku syg ex aku lagi n ex aku tggu aku lagi n anytime aku bole accept ex aku balek if dia buad hal gn aku ..k sakit hati aku bile dia cerite balik pasal ex aku ..ye mmg aku salah sbb buad dia kecewe aritu tp tk perlu ungkit kan ..dia da maafkan aku ..mase dia mgnjeng aku ,,dia ade cakap lau dia balik t ,,dia soh msg ex aku .......aku teros baling hp aku tuh..tingg!!!oke tuh mmg brg ksygn aku ..time uh aku tk pk ape ..asalkan aku lepas geram n aku baling hp ak tuh ..aku tknk dia cakap bnde uh sume ..sket aty aku ..k mse aku bling hp aku tuh..dia teros terdiam ..n  sumpah time aku nk mnges ..da kua sikit da air mate tp dlm hati mmg da bnjir ..k dia teros amik hp tuh n pujok aku ..time dia amik hp tuh ade dia ckp aik knp hp awk tk pecah ,,bling la kuat2 lagi..k aku tros ketawe ..sbb siot dia cakap mcm uw ..k smbong gado blik then blablalabla..aku ade ckp sesuatu gn dye yg buad aku nges time uh..aku sndiri trkejot aku bole nges dpn dia..k sumpa aku syg dia ..dia pujok aku n aku pon diam la..malas pnjng cerite ..n aku da suroh dia jnji jgn ckp pasal ex aku lagi bile dgn aku .k dia mcm nak tknk..k tp dia da jnji ..bile dia cakap lagi lepasniy ,,tah ape aku bling karang..nak thu sbb ape dye sebot psal ex aku n cri gado gn aku ?sbb dia nak tgok aku serious mcm mne .ok siot ..oke time uh mmg aku serious gile ..n dia bru thu pangai aku..sblom ni lau gado ke ape ke aku still snyum n ketawe ..aku snyum n ketawe pon sbb aku nk tutop kesedihan n kemarahan aku ..tuh aku still snyum..tp smlm sumpah aku sket aty n mrh gile gn dia ..k malas nk pnjng2 ..


*izul,,kite sayang awak..so jgn la ungkit bnde lame ..kite thu kite salah sbb bawak2 ex kite dulu..tp time uh mmg kite geram n hmpir putos rite sbb ex kite..tp kite tk ptos agy ..kite sayang awak k ..