05 april 2012

hello .assalamualaikum .ehem .k kite date buad kali ke ???tah la yunk .da byk kali .hee .k kol 5 awk dtg ruma sye .kol 6.30 kite gerak . g larkin amik geprens kawan awak eh .sy ingat nak p mne td .hihi . k smpai basten larken je sikit lagi nak excident .haish ni sume gare2 jalan jem . amboi dala blkg aku bus .k kite depan mcm yall sbb brek mngejot .err..k da amik geprens tuh ,tros g jusco .oh oke .jalan mcm biase .oke kite org pkai bju colour same .hee ..blue colour . kgoo.kat jusco semalam byk couple yg pakai bju same colour biru . k sumpa  sweet dorng aku tgok .k dye n kwn dye tuh g secret jap beli pe tah .tggl la aku n geprens tuh . nak tahu ade aku panggil die akak .hihi .sekali tnye umo ,,umor same .haha bedekak gile aku ..bengang siakk aku . die nmpk matured sikit laa .tp aku byk cakap pulakk .diaa diam je . k aku kepoh . haha .tkpe .erat kan silaturahim .hihi .k 9.45 masok wayang tgok 3TEMUJANJI . k not bad la cite uh . romantic .k 11 lebih abes tros g makan .k dye order kan makan untok aku .oke bagos aku suke laki mcm niy sbb aku tk thu nak oder ape .haha .aku tk kesa makan ape asalkan dye oder kan .haha .k abes makan tros blek .lepak jap n dia cerite pasal dia sbb dia jnji nk cerite .k hnye aku je thu pasal ape .k sumpa haritu hari yang paling bahagia buad aku . bile aku dengan dia,aku tak segan nak cerite masalah aku kat diaa . dia caring .aku sayang dia . n dia laki first yang selalu jumpe aku n selalu ade bile aku perlu . k thanks .lebiu .tp aku jeles bile dia rapat gan adek aku berumo 4taon.hihih ..kgoo .