21.05.2012 .

diz date memg malang buad kami tp aku bersyukur tiade pape yg berlaku terok . sepatotnye hari tuh hari untuk aku balek ke hostel . tp sblom tuh aku g makan dgn dia dkt mcd mount austin . balek je kami xcident . malas nk cerite pasal ape..aku tk terok ,cume bibir aku je ciom jalan ..lebam jugak ..helmet pon tercmpk kt pale aku niy..ni la sbb tk ikat hlmet tuh kan .tapi diaa terok ,mse jatoh tuh dia tk pk psl dia,,dia tros bgon n cri aku tnye aku oke tk pdhl dia lgy trok. tp aku tk pndg dia,aku cume ckp jom jalan ..tp uncle tuh ade ckp idong dia berdarah . aku tk smpt nk tgok . tp aku dpt rse dia lgy trok dri aku . ats moto aku cume nk tenang kan dia jee ..smpi dpn ruma je aku pndg dia,,ya allah ya tuhanku ,muke dia berdarah abes .aku teros down gile n tros msok ruma amek kaen nk lap .serabot pkiran aku time uh ..time aku amek kaen,,adek aku bgthu bpk aku yg muke dia berdrh terok .then bapak aku teros kua tgok ..ade ke bapak aku suroh letak dettol ..mmpos la ank org tuh .kn perit ..tkpe aku teros kesat darah kt muke dia dpn abah .sorry bah eh darurat ni bukan nak manje2 depan abah ..hehe .dah kesat2 tibe2 mak aku pulk yg kua tgok,,mak aku kate terok niy ..semenjak dia dtg ruma aku,,mak aku tk pena jmpe dia ., tp kali ni mak aku kua tgok dia lgy mcm mne keadaan dia .aku masok uma dgn mak,n mak suroh bwk g klinik .awalnye ade ke dia tknk g klinik .da terok tknk g klinik .gile ke..aku suroh dia call tmpt kje dia tnye mne klinik panel . slmt tmpt klinik dia dulu same dgn panel kfc .so thu tmpt laa..so,,mak abah pon tolong anta kn aku gn dia g klinik tuh .aku lege gile bile dpt anta dia g klinik . da amek ubt sume dia dpt mc 3ari ..sptotnye esok aku ade class tp aku tk pegy ,sbb mulot aku da lebam gini .so suroh mak call madam .madam pon suroh buad surt .k on la kan .sayang,,kite risau dekt awk .awak oke kan . awak da makan ubt kan . cuti 4 ari ni dok ruma je tau .reht kn badan .sy risau kt awak . awak tnye sye ,sye mnyesal tk dgn awak ? awak sye tk pena mnyesal dgn awk ,kn awk pena kate dulu senng same2, ssh same2 kan ..ni bru sye dpt rase sumenye dgn awak .sye bersyukur wak ,kite selmt ..awk ,sy syg awk tau .lpasniy please lbih hati2 agy k ..