DEACTIVATED FACEBOOK !

its temporarily . i'll be back . yeah . tutup smntare jer sbb ade krisis siket gn sayang kite tuh .gado pasal fb .banyak sgt mulot dia kan ,nk mgnjeng kite kan .teros kite close fb kite tuh .ye kite thu kite slh psl post status tuh tp ..hmm kite mnx maaf sbb kite tk dpt kwl prasaaan kite time uh .sorry sayang ..tapi kite tk tutop slamenye kot ,kite tutop smntare jer sbb kite syg kot dgn fb kite tuh .skrg kite tgh berjinak2 dgn twitter tp kite tk rmi kwn lgy dkt twitter .awakk , awk ckp sy da brbh ? knp awk ckp mcm uh . sy tk pena brbh wak . knp awk rase sy da brbh . tp sbnrnye sy pon rase sy da brbh aa .knp eh ? awak sy tk kn brbh law tkde sbb . hm noting to say sayang .yang pentingg my heart never change for someone else dear .i heart you . miss you n need you in my life . awak ,,please jage saye baek2 k .jgn buat saye berubah hati sbb saye tknk org laen . saye nak awak ..lagipon mak abah da kenal awak . hmm ingat slame kite 6 bulan niy ,,perkataan putus dri mulot kite tkde lagi kan ..so kite kene jage2 k syg ..sbb dulu saye dgn ex sye bru 3 bulan ade je prkataan putos tp sye tknk dgn awak .saye nk lame dgn awak . kalau kite gado ke ape ke please settle dgn baik k .awak,,awakk tunggu saye k . tunggu 2 tahon setengah ..tunggu saye abeskan tanggungjawab saye dekat mak abah saye .saye nk bahagiakan dorng dulu . saye nk blja rajen2 ..then bru saye pk kerje then bru pk awak ..hope awak faham if sye busy or what ..thanks a lot my love .thanks very much for taking care of me until now .

*tanggunjawab yg perlu diselesaikan .
-belaja rajin rajin
-abiskan Dip aku dulu .
-bahagiakan mak abah dgn result aku .insyaallah .
-da abes Dip cari kerje .
-kumpul aset yg perlu
-then bru pk kawen .hehe .insyaallah .


*kalau aku jodo dengan dia ,aku cume nak dia .ya allah kau bantulah aku harungi segale tanggungjawab aku ni ya allah .permudahkan segala urusan aku .semoga apa yang aku cakp ,aku buat ya allah .bantulah aku untuk mneruskan khidupan yg smpurna ..berikan aku jodo yang terbaik untuk aku ya allah . aminnn ..






*saye harap awak jodo terakhir untuk saye .