Ya ALLAH bukakan pintu hatiku ..

assalamualaikum guys ..lame tk story ..arini baru dpt nak luahkan dekat blogger niy ..sbom niy pendam je sbb tkde sape2 yg mmpu dengar story aku niy..arini i hv free time so ?bole luahkan la dkt blogger niy .

kalau korang pertame kali kene curang dengan orang yang korang baru serious nak bercinta , ape perasaan korang ?brpe lame korang bole lupekan sume tuh ?n korang bole accept bf korang tuh tak sbb dia da merayu2 mintak maaf and dia dah menyesal segalanya ?korang bole accept dia lagy tak ?

bia aku jawab kan bg pihak aku,,korang jawab dalam haty je oke ..hehe ..firstly,,about feeling ?yess sesungguhnya perasaan aku hanye tuhan yang tahu ..betape sedihnye ,,kecewe nye ,,hancurnye perasaan aku ..tuh sume hanya tuhan yg tahu n aku tk bole nafikan lagy ..secondly ,brpe lame bole lupekan kes tuh ?act aku da 10bulan bersame n until now i cant forget it ..sumpah aku tk boleh lupekan sampai sekrng walaupon aku still accept dia smpi skrg..tp kes tuh first time buat aku ,n mmg aku tkkn lupekan ..aku tkthu smpi bile aku bole lupekan sume tuh..maybe one day hati aku betul2 lembut,,insyaallah aku akn lupekan sgalenye..thirdly ,,accept dia lagy ke tak ?aku accept dia lagy sbb aku betol2 syg dia ,,n dia dah menyesal ape yg dia buat ..pecaye or tak aku pon tkthu..biaselaa laki kan ..ayat je lebeh ..tp alhmdulilah i still together with him ..and the last q is accept dia ?yess truly i accept him ..but i nver forget ape yg dia da buat dkt aku n aku TIDAK AKAN MAAFKAN DIA SELAGY PEREMPUAN ITU (SAMIRAH ) TK CNTCT AKU MINTAK MAAF ..knp cntct ?sbb aku nk dia cntct aku mnx maaf ..aku tknk FACE TO FACE ,bukan sbb tk gentle sbb aku betol2 benci perempuan tuh..so aku tkbole tgok muke dia..sumpah tknk tgok muke dia ..hate it !


ni je aku nak luahkan kemarahan aku niy ..hmm kenape aku kuat marah ,,,hnya dia je saba dengan perangai aku niy ..YA ALLAH KAU LEMBUTKAN LA HATI AKU YA ALLAH AGAR TENANG ..