norhadzelin yusof



*NOR HADZELIN YUSOF

*Dia sahabat yang aku syangi n kasihi ..rindu sgt2 kat diaa ..dulu kami bertigaa tp skrg kami cume berdua sajee  ..aku rindu kami bertiga tp apakan daya kalau bertiga mesti sorang akan terpisah kan ..n aku baru tahu dia yg diatas ni laa yg selalu bersama aku ..5tahun aku mnjadi kawan sekelas dgn dia bermula form 1 di smk tmn johor jaya (2) ..sejk disitu kami menjadi rapat sehingga after SPM kami bekerja bersame2 di KFC JOHOR JAYA ..dri situ kami semakin rapat ..e memang dulu kami sllu gado..tp gado biaselaa kan..tp kami tk pena bermusuh ..akhirnya smpi skrg still friends ..kami sume dah bersame ,,after result spm 2011 dia meninggalkan aku n kerja sbb dia ade mslh n terpakse pindah ke pasir gudang ..huhhhh ..teramat sedih aku sbb aku dah tkde sesape lagy kat JJ niy ..cume dia je yg sllu kua same2 ..ikotkan mse spm hari2 kite kuar same2 pegy wifi ..ingat tak lin?dgn izin ALLAH aku sambong blaja n akhirnye aku dpt Hostel dekat dgn rumaa kau ..SEE ?tuhan tak nak kite berpisah right ..betape kuat nye hbgn kite sbg kawan..walaupon aku tk sllu dkt hostel tp hostel aku tetap dekat gn rumaa kau kan ..lin aku tknk kau tinggalkan aku as ur friends ..ingat kau SAHABAT SEJATI aku ...aku cume ade kau sorang sbg kawan yg ada time aku susah n senang bersama ..ingat lin jgn lupe aku tau ..perpisahan kite amat memilukann ..law diizinkan Tuhan aku nak sangat kau pindah JJ balekk ...aku nak kite mcm dulu ..
aku hope kite akan kawan selamanya ..