al-fatihah ..


NURUL SHAHIRA MD JANI .

alfatihah buat rakan saye ,saye mmg tk rapat dgn dia tapi kami mmg saling kenal mengenali ..kami 1 skola mnengah ..yg pling aku tk lupe kt dia sbb setiap tahun dia akan buat openhouse hari raya and birthday dia ..time tuh dia akn jemput aku ..sumpah wlupon kami tk rapat tp dia still jemput aku ..and yg aku ingat kat dia,,kalau kita ade g kem ke ..msty tmpt kem tuh akn asing2 kn kumpulan mngikut bulan tarikh lahir ..kebetulan bulan trikh lahir dia sme gn aku ..bulan october ..then kite akn jd 1 group ..ya allah kau ampunkan segala dosanya ya allah ..kau cucurilah rahmat ke atasnya ya allah ..semoge dia akn tenang di syurga abadi mu ya allah ..semoge dia akn terlepas dri azab mu ya allah ..amin ya robil alamin ..alfatihah ..

No comments:

Post a Comment