single !!hmm

hmm ,,dah 19 hari dah aku clash dgn izul ,19 hari dh berlalu ,dia lupakan aku and aku lupakan dia ..is oke ..start now aku nak mulakan hidup baru ..hm ,,agak sunyi sepi jgak lah kan bile sendiri .huh tp nk wat mcm mne dh tkde jodoh ..maybe lepas ni aku akn dpt yg terbaik and hopefully izul pun akn yg dpt terbaik ..mcm dulu2 dia sllu ckp yg dia bole dpt lagi baekk dri aku..kann ..smoga apa yg dia ckp ,tertunai lah kan ..doakan je dia dpt yg terbaik ...mak tnye aku hritu ,,aikk lame dh tk kua ,,kau dh tk dgn izul ke ?aku pn ckp lh dh tkde pape ..and kakak aku nyampok cakp..LIYA DIA NAK BLJA DULU MAK SMPI MENARA GADING !!!hahah sesunguhnya kakak aku MENGANJINGGG AKU !!!haha watever then mak pun cakap haaa baguslah mcm tuh ,alhamdulilahh ..hahah suka plak mak niyh ..boring ah mak takde boyfrens tau ..hahaha ...mcm mne nk kawen law tkde boyfrens ...hahhaa gile dah mai aku niy ...blja dulu lah leya ,pk psl kawen plak ..haha ..tkpelah mak kawen muda kan bagus ..huhu ..hm dah2 stop ...tknk ckp byk ..skrg aku cuma ade family ,kawankawan and hafeez ..

No comments:

Post a Comment