Arghhh

Ya allah ape lgi dugaan kali ni ,ya allah sbnrnye aku masih belum terima knyataan .sbb bila tgok gmba tu je aku dh mnges ,,,knp lah kak ekin post gmba tuh .ya allah hancur hati aku ..bru je aritu dia siap bg aku smgt tp td dia post gmba lgi .arghh aku tk mmpu ,aku tk kuat .bila bkk fb je msty nges ,kne badi fb ke ape .apa lg sbnrnye aku niy ,, aku msih trbyg2 dgn ayat mnis dia dlu , kata2 dia nk kmpul duit utk aku tp .arghh tu smua angan2 aku je , .aku je syok sndiri ..aku tkde siapa siapa dah skrg ,kawan??kawan paling tidak akn ckp ,LUPAKAN DIA ,,tp diorg tkthu keadaan aku ,tkthu perasaan aku ..diorg tk rse ,aku yg tnggung smua ni .knp aku mcm ni ,bru aritu aku ckp aku dh trima knyataan but now knp aku still mnitiskan air mata kt org yg tk pndi hargai aku ?knp knp ??aku sedar tk smua jalan hidup kita ,kita akn bhgia right ,,aku bahgia tgk kau bhgia ,walau hati aku tkde spe yg thu ,,

No comments:

Post a Comment