Hmm

Rupanya dia sweetalker slme ni dkt aku .dia bg aku ayat manis .see skrg dia cpl gan dak kolej aku .intake same gn aku lgi .ya allah dugaan kot .knp tk org lain .knp tk org luar .ok tkpe aku tk kesa pun tp aku menyesal .aku menyesal kenal dia .kalau aku thu jd mcm ni ,dri first cpl dlu ,aku ptot dgr ckp mnger and kakak aku ..smlm dpt thu ,pehhh gua ley melalak lak .aku melalak bkn sbb syg dia tp aku melalak dia cpl gan dak kolej aku ,dak kolej aku aw !!law dia cpl gn org len aku tk kesa kot .huh opss abaikan lah dia .aku ptot dgr ckp mak ..aku pun dh bnci dia .aku dh tkde prasaan lgsung lg dkt dia .20bulan cpl ,dlm sekelip mata aku bole lupakan dia hnya krn dia buat aku mcm tuh .dia cpl n niesa ..aku tahu dia cuma nk balas dendam gn aku .is ok ..tp aku tkkn prna berdendam dgn dia .hope dia bahagia ..lupakan dia buat slamanya .

#focus on my future ,focus on my next event ,focus on my study and FOCUS ON MY LOVE hafeez :)

No comments:

Post a Comment