wachaaa

saya kalau dah sayang ,saya sayangg ,,saya kalau dh bnci ,sy bnci ..sy kalau dh bosan ,sy bosann ,,tp kali ni sy tk rase bosan dgn life sy .walaupun bgun pg g kolej ,blik kolej dok ruma tkde buat pape .sabtu ahad dok ruma tk g mane2.see ??sy pun pelik knp sy tk boringg ..insyaallah sy tkkn bosan dgn syg sy walaupun dia keje jerr .its ok saya faham dia ..dia praktikal kan ..sem depan dia dh tk prtikal ,so sy kne sabar je ....semenjak ni tkthu knp rindu kt diaa je ,, heheee..makin hari makin sayangg ..lagi seminggu sebulan dh kite cpl and sebulan dah kite blum jumpe lagi ..haha masing2 busy mcm PM kn syg .bile sy free ,awk tk free ..bile awk free ,sy pulak tk free ..nmpk tk kt situ dia tk bg kite jmpe ??hihi its ok kn .. kita saba ok syg .. ada mase kite bole jumpe .. yehaaa..
hritu dia suruh aku kumpul duit tiap bulan semampu bole kmpul lah kan ..tp skrg sy tk bole nk kmpul lgi lh syg .kewangan sy tk stabil lagi ..so thun depan insyaallah sy akn kumpul duit ..hehe dh jnji dgn dia nk kmpul kan ..dia pun kate ok ,,ehh buat pe nk kmpul duit ??nk ajak kawen ehhhh ..hahahha perasaan nye aku niyh !!!

No comments:

Post a Comment