101013

harini pagi2 bangun aku dh cri pasal kat dia ..hmm mgkin aku mrh sbb dia balek lmbt smlm .mgkin aku trlampau mnunggu2 sgt smpi aku trtido .hahha nevermind lah ..tp aku tk ckp pn gn dia ..aku snyap je ..alaa aku kalau gado mne lah lame .haha ni gado kecik je ,belum gado besar...tp yg pelik ttbe tkde mood pgi td ,aku terase kot gn status dia yg ckp psl besar kepala tuh ..haha knp yangg ?sy ni besar kepala sgt ke ???hahha yang kalau awk nak thu ,,sy ni sbnrnye ego sgt lh tinggi ,dgn barannya ..awk blum kenal sy lgi yangg ..tp bila sy dgn awk ,,sy cuba utk buang slow2 ego tu semua ..hmm maaf eh kalau ade sy ckp buat syg tersinggung ..sy cume perlukan perhatian and kasih syg je .sy tknk bnde lain ..tp tkpe sy kene faham awk ..awk kn tgh prktikal ..sy tgh blja .so mase kite free berlainan ..sy akn faham awk ok syg ..im sorry kalau ade buat awk tersinggung ..

No comments:

Post a Comment