19 oct 13..treasure hunt at hutan bandar kulaijaya organize by aadk ..

assalamualaikum ...
skrg ape ape activity yg aku buat ,aku nk share hahahha sambil2 hilangkan boring aku and boringkan korg mmbacanya skli .heheh ..smlm dgr briefing le cordon bleu kt college psl belajar dekat luar negara ,dok dgr2 org australia tu ckp .aril drg tmpt aku .ckp nk join treasure hunt tk esok .esther pun kate nak .aku pun nak lah .hehhe ni cite semalam ..sbnrnye nk cite pasal study abroad ni tp mcm malas ..
haha ok arini treasure hunt syok gile ..aku dpt group 3..yg paling senior aku lah .yg lain sem 3 and 1..


-#ni semua poyo hahha ..

#hasil kerjasama kami group 3 kami dpt tempat kedua ..hihi pun ok lah kan ..
dri kiri ..ketua ,,wan(20),tasha(19),nizam(18),hisyam(18),nayim(18), anddddade abg lg sorg yg berlari trtggl blkg dgn aku haha name dia abg syed (27) tp kejap je dia join sbb dia org luar kan .lgpun dia ade emergency call .ok tkpe ..btw ,korg best .hehheh

No comments:

Post a Comment