aku da penat.

aku da penat gn sume ni .smlm sblum tido nages ,harini bgun tido pun nages .taip ni pn nages ..aduhh..ya allah ..hari2 aku makan hati ...aku nk mase kau utk harini ,harini je sbb esok aku ade event ..and mggu depn jumaat  sbtu ahad pun aku busy sbb ade johorfest ..cukuplh dlu kau praktikal ,smpi tkde mse utk aku..tp skrg aku prktikal ,aku yg nk mse dri kau .bukan kau nk mse dari aku ..ahhh tk tahan aku nk mnaip ni ..ye aku tahu kau keje harini ,tlg ibu ayah kau..ok aku tk paksa .ak cuba paham ..aku paksa diri aku utk paham ...aku hari2 tension stress serabut sume lh dlm bnde kecik ..knp bile aku stress kau tmbhkn stress aku ..aku tknk ape ..aku nak kau pujuk aku je ..aku rase bnd ni sllu kan aku mntk bile aku stress ..tp kau tkpena buat sume ni..kau makin buat aku marah ..aku dah penat dgn kau ...aku byk terasa hati ,makan hati ...aku di abaikan ...is ok .takpa ..oneday aku bole tnjukkan diri aku yg aku tk perlukan sape2 and aku boleh sendiri ..aku sunyi aku sendiri ..takpee aku akan biasakan diri aku dgn sendiri ..last word AKU TAK DAPAT PERHATIAN DARI MAK ABAH AKU ,SKRG AKU CUME ADE KAU..AKU INGAT AKU BOLEH DAPAT PERHATIAN DARI KAU TAPI TERNYATA KAU PUN SAMA TK PENA BG PERHATIAN UTK AKU ..


--> andd aku terasa hati gile kau beli product nk kurus tu ..dri dulu aku pena ckp aku tk suka kau kurus ..abis kau dh ckp ade org bg dorongan kat kau utk kurus kan ..tkpelh ..kau lg dgr ckp dia dari aku..tkpee aku bukn org penting kau ..kau buat lah ape kau suka sbb tu duit kau, aku tkboleh masuk campur ..and bila kau mnum product tu nnti ,bile ade efect yg tk sehat ..jgn cari aku k ...

#be yourself please .

No comments:

Post a Comment