:(

assalamualaikum :)
haaa mcm biase lah ,bile aku update je mesti ade something prob hehhe biasalah dunia tkpena leka dari masalah even masalah yg sangat ciput jer ..now aku dgn dia dh tk bertegur dah dlm 2 hari gitu ..yaa kalini ego aku akan tinggi ..sumpah aku dh fedap pun..mmg fedap..aku bukan org yg suke nk memujuk ni ..kau merajuk kau punya pasal ..and and pasal ni aku dh mintak maaf ..tp tak layan kan ..whatever yang penting aku dh mntk maaf..lepasni kalau dh smnggu tk tegur ,inshaallah aku akan tk tegur terus utk selamanya ..biar hubungan kite tergantung ..aku akn cube lupekan kau ..senang je ..aku akn block kau semua ..tu je caranya..lebih baik aku tgglkan kau dari kau asik kecik aty gn aku kan .asik kne mrh gn aku kan .asik nk kene paham aku kan ..asik aku ni hlg kan mood kau kan ..senang je kite buat haluan masing2..kau bebas ...aku bebas ..



#someone tell me that kalau dia nak getback gn aku ,aku terima tak ?maaf ye kau ,aku tknk pun sbb aku tknk pisang berbuah dua kali..

No comments:

Post a Comment