thanks awak


bende ni akan saya ingat sampai bila bila ..terima kasih awak ..terima kasih utk segalanya ...mngkin awk ckp awk mrh n hembus semua ..tapi awak marah sekalipun tk perlu kan ckp bnde sensitif mcm ni ..mgkin bg awak tk penting tp bg sy hancur hati sy dengar mcm ni ..kalau macam ni wak ,tk guna kita bercouple kalau mcm ni awak ckp ..baik kita berkawan jer..lelaki dilahirkan untuk lindungi wanita ..even sy bukan WIFE awak pun tp awak lelaki ..tp tkpelahh ..mungkin sy bukan utk awk ..mgkin bkn awk utk jaga saya ..mungkin org lain boleh jaga sy ,protect sy ...tkpe ok awak ..awak jaga lah diri sendiri awak ..tkpyh risau dah pasal saya sbb saya boleh jaga diri sendiri ..saya dah tawar hati dengan awak..maaf ...btw ,terima kasih banyak2 utk ayat awak tu yer ..9bulan kita bersama hanya sia2 wak kalau awak ckp mcm ni..cuma sia sia ..n skrg sy dh tknk mengharap apa apa sekalipun dari awak ..kalau awa bukan jodoh sy ,bukan lah ..sy redha..mungkin ada lagi yg terbaik utk sy ..sy tahu ALLAH dah berikan jodoh terbaik utk saya cuma belum sampai masanya je ..thanks again ....

No comments:

Post a Comment