assalamualaikum uolls ..

"Kekadang aku rase mcam nk hilang seketika, senyap tanpa berita, tak muncul depan mata dan biar. Nak tengok siapa yang mencari aku dan risau akan penyepian aku. "


semua orang tk pedulikan aku termasuk kau ..saat aku sakit ,saat aku susah kau tk pernah ada kt sisi aku ..sebabtu aku selalu mntk kau tinggalkan aku sebab kau bukan lelaki yg boleh jaga aku ..sedangkan skrg kau tkbole nk jaga aku ,ape tah lagi nanti ..ohh yaa aku ingat kau kata dulu ' saya bukan suami awak nak lindungi awak ' huh you know what . benda yang awak cakap ni berbekas kat hati saya sampai bila2..saya tkthu siapa yg boleh buang bnda tuu .ntah bila sy akn lupekan bnda tuh .. awak nk thu mse sy g ospital tuh , masa saya chekap tuh ..kalau awk nk thu ,saya nak sangat yang doctor cakap sy ni ade penyakit serious ..sbb ape ? sbb saya nak sangat sume org caring kat saya ,amik tahu pasal saya ., orang risau kat saya ..tapi hakikatnya saya sakit yg biasa ..so sy redha .mungkin Tuhan taknak bagi saya sakit buat masa skrg sbb tuhan tahu saya boleh harungi sendiri and saya kuat dgn semua ni and saya kuat untuk jaga diri sendiri ..awak ,kalau skrg awak boleh layan saya mcm mana awak suka ,tp please jangan cari saya kalau saya dah pergi tinggalkan awak sbb sy seorg yg NEKAD ..

No comments:

Post a Comment