My Graduation Days ! 26112014


assalamualaikum :) 
MAJLIS KONVOKESYEN KFCH INT COLLEGE KALI KE -2 ( PERSADA CONVENTION CENTRE)

• alhmdulilqh syukur ke hadrat illahi aku berjaya habiskan 2tahun setengah dah skrg aku dapat segulung diploma di kolej Kfch int colllege in dip event managemnt courses ..terima kasih atas skongan keluarga dan sahabt handai ..tahniah kawan2 kita berjaaya memegang sijil diploma ni semoga berjayya menempuh alam perkerjaan kawankawan ..now !! kami alumni KFCH !!!


• terima kasih mak abah telah membesarkn ya sehingga sekrng ni ..ya tak dapat beri apa2 tapi ya cuma dapt berikan sebuah kejayaan utk mak gn abah ..trima kasih mak didik ya hnga harini ..inshaallah lepasni ya akn berdikari utk cari duit utk membalas segala budi mak dan abah ..inshaallah ..doakan ya yg terbaik ye mak ..



• hai awakk ..hee kita panggil dia mar ..nak thu name dia cri ar sendiri hahha ..ni lah kwn kite ..suke buat kite senyum ..dia cakap sejak nampak kita kt kolej , dia ckp dlm hati ( ee comel nye budak ni ) hahaha kebetulan aku kwn gn ayin ..ayin pena komen2 gn aku kt fb then dia nympuk hahha dia pn add fb aku ..dia sekelas gn ayn ..pas dia add. dia tk pena tgur pun haha mse tu tahun 2012 kot ..lamee kan .and dia cerita mase kt kolej sllu nmpk aku , dia nk tgur tpp malu sbb tkot aku sombong ..dia kata aku sombong hahah ..slu jgk trserempak gn dia .aku pn dpt rase something yg dia nk ckp hai kt aku hahhaha rse mcm ade chemist tau hah mse tu mmg aku smbong pn sbb time tu aaku dgn izzul hehe ..tuhlah kisah dia ,( aku secret admirer dia  kot ) hahha aritu dia tgur kt fb n dia tk sgka aku balas ..hahah thhen kebetulan dia kawan gn adik agkt aku hahhaha dh nmmpk dia dh jmpe secret admirer dia haha perasan nya aku ..ok dh habis cite permulaan kenal hahha kawan ok !!!
• semalam convo dh settle ni je dpt bergmbr dgn dia ..pastu turun makan , makan dgn mak dia ..heee malu kot wa ,so salam jelah ..ehhe ..first jumpa je klua gn adik2 dia ..hehehe .so dh kenal gn adik2 dia ..mak dia pn dh jmpe ..ade dia ckp mse dia otw balik , mak dia ckp eh kwn abg comel lah hahha adik dia pn. ade ckp psl aku kt mak dia mse klua tu ..oklah itu jer ..buat masa skrg kami cuma kawan ..aku belum ready lg ..

• haa ni dia bujang kelas aku yg suka sangatttt kacau aku ..mntg2 aku kecik kn hehhe tp klau tkde korg , sunyi hidup aku , ssunyi kelas aku ..



• abang mira pun nk berselfie gn kami tau ..



• i will miss this moment ...love. guys


•keciknya aku hehehe tp aku suka sangat gmbr ni..



• ni lah kami sahabt selamanya ..4 org je intake kite ..korgg jgn lupa yana tau ..kita sume ade kt jb ..hope jgn lupaaa ..trima kasih atas persahabatan ini ..yana bangga ada kawn mcm korg ..selamat menempuh alam pekerjjan korang .


••• to someone , i know awak akn skit baca ni ..sy thu awk stalker saya ..tapi sy tk perlu org yg tk hargai saya ..saya mmg nk berbaik dgn awk , im series . tapi bila wak dh sebut pasal ex awk kt tweet , semua jadi benci ...saaya terus janji dgn diri sndiri yg sy tkkn amik thu psl awak ..byee

No comments:

Post a Comment