back to single

alhamdulilah dah single ehhh cm pelik je alhamdulilah kan hihi yelaa skrg aku dh bebas sendiri ..bebas dri makian kau , bebas dari dihina kau.ckup aku sabar selama ni...lama dah ni single , tk smpt nk cri pegganti and TAKDE MASA DAH NK CARI PEGGANTI ..ihiii skrg focus kt keje je ..ntah lah cm pelik je dh tkde mase nk cri kan sbb hati mcm dh trtutup je ..g keje bangun pagi2 balik ptg and kul 9 mlm dh lelap ..ha nmpk tk dia pnye tkde mse tu ..apepun aku cuma berharap siapa yg hadir dlm hidup aku lepasni biarlah yg terakhir ..abah penah ckp kalau kita tk mncri , tkde nye dtg gn sndiri ..yee mmg btul but now biarlah hati ni sendiri dulu walaupun sbnrnye terasa juga nk kawin tp tkde calon nye hihi kalau ade , ade lah kan ..hahahah 


# lama dh tk updte sbnrnye hihi hai crush ( tk pena2 aku ade crush) kahkahkah

No comments:

Post a Comment