22july2013..

Td g bazar kt desa jaya ,,bru msuk ke bazar je depan mata nmpk adey ,,ish2..bertentang mate plak tuh ,,lame plak uh kite berpandangan ..hahha aisehh ..lame pandang sbb mcm knl tk knl jela ..apelahhh..hm teroknye dia skrg ,,dgn berjambang ,,adey2,,pegy la buang jambang2 tuh ..msty dia tkde awek yg nk jage dia kan ..tp tkpelah dia kan byk awek2..hm 4 tahun aku da clash dgn dia tp knp dia yg sllu aku nmpk ..hm aku serba salah jgk tgglkan dia dulu tnpa alasan ..sbnrnye bkn tnpa alasan ,,ade alasan sendiri ,,alasan aku ,hm aku tgok dia byk prmpuan,,so huh trpkse lah clash kn ..ala dulu cpl time budak2 dulu ..hehe tp dia la org prtama yg aku cpl sthun lebih ,,haha tkla lame sgt to dia yg first..haha papejela ..hm that all .stiap tahun g bazar kt dj msty skli ade nampak dia ..ishh ape petanda tuh?thun lepas g gn lin nmpk dia jgk ,tmpt yg same jgk terserempak ..huh..dahla liya lupekan dia ,kau ade iZul kan ..jge je izul bebaek ..

No comments:

Post a Comment