subject for next semester ..

Hm ..lepas final exam ni ,bermulalah cuti semester and raya for sure kan ..hihi .tk saba nak raya ...aritu g dgn dorg g tgok  subject 4 next sem kt  miss ely ,,huh bile tgok nye ,mak ai terkejut beruk aku sbb ade 7subject ..banyak kan ..sempat ke dlm 4bulan je study dgn 7 subject ni ,,sdgkan skrg 5subject pon sume da tk jd org ,apelgi 7sub nnti kan .huh sedih lagi ade japanese|| ..lagi la nak mati ..hahha..sensei kate japanse|| lagi susah ,,ohh tidak ..hmm redha jela ,,ni la bad news aku ,,tapiiii aku ade good news jugak taw ,,nk dgr tk tk tk?hihi seboj je,,good news nye yelahhhh hahha next sem aku long sem and next sem aku sem 5 kan ,,lepas sem 5 tahun depan aku da sem6..alaa sem 6 kejap je sbb short sem ,,around 2 or 3month gitu ..da lepas sem 6 aku g practical yeahhh!!!means aku dah habis blja !dab grade ,,hahha..so semester 6 adelah semester yg  terakhir aku berada di kolej niy ..lepas prctical dah tntu da abes blja ..haha wahh tk saba nye...so ogos 2014 aku dah tamat riwayat aku sbg student ,,start with new life ,kerja and ade rezeki aku nak sambung degree,,,amin ..doakan sy ye kawan2..



#alhamdulilah kpd illahi kerana akhirnye aku dapat bertahan sehingga skrg ,,aku cume perlukan usaha utk berjaya ..ya allah  kau lancarkan lah segala urusan ku selagi aku berada di muka bumi ini ,,kau berikan lah kejayaan dah rahmat mu kepada ku atas sgla usaha ku ,,sesungguhnya semua ini ade lah kerana mu,,demi mak abah and demi untuk masa depan ku ..aminnnn 

No comments:

Post a Comment