bengang

harini aku bengang gile sbb tk jd kelua..sedih babe ..punya lah aku excited ..dah lah tk pernah kelua petang ke tengahari ke..asik kelua malam je pastu balik tgh malam ..mak aku pun dh bising ..kalau kelua petang tkde lah balik tgh malam pun ..dah lah ..dia dah kerja skrg .so aku kene lah faham ..dia lagi busy dari aku ...bia lah dia keje ..bia lah dunia dgn kerja dia ..bia je ..takda masa untuk aku pun tkpe ..aku cuti jumaat sabtu pun mcm tkde function ...aku ade mase cume jumaat je .kalau sbtu mmg tk lh sbb ahad aku dh kerja tp ?ehh tkde mkne aku ckp pun ..dia kerjaa ..aku faham ...aku cuma nak cakap je ,mase prctical ni je aku ade mase ..nnti habis prktikal cnfirm aku tkde mase dgn kau..dah lah ..kau habislah masa kau dgn dunia kau ..biar aku habiskan masa aku dengan sendiri ,bia aku sunyi sendiri ..tp 1 hari nanti kalau ade org yg dtg dlm hidup aku ,dia tk buat aku sunyi ..kau jangan salahkan aku ..and last aku pun nk jd mcm cpl lain ..tgok bahagia je ..ok bye ..

No comments:

Post a Comment