im a smiley person .hehe


assalamualaikum blogiey .

long time no see ya ..long time tk write write kt blog ni..haha hancus english aku .ade aku k ?aku je pun yg bace ..hehhe..yaaa aku owner this blog ..•lame jugak kot aku pakai blog ni sejak tingkatan 4 lagi sampai lah dh 20tahun ni..hehe masih lagi meluahkan kt blog ni..alaa biolahh ..kat blog ni jelah aku dpt melepaskan sesuatu suka duka or evrything lah ..tp tgok mcm byk yg duka je ?hehe this is a life right ..tkde duka tkde lah kehidupan ..setiap kehidupan msti ade suka dan duka ..bohong kalau tkde duka ..btw pelik je aku nk menaip blog harini.aloll aku bkn naip mne pn .pakai hp je kot hehe..bosan sbnrnye tu yg aku menaip ..abi ade kitchen sampai malam .haih khamis aku balik awal lah ,dia boleh ade kitchen malam ..hee tkpelah ..mak abah adik2 mcm biase ..tido rumah kt kota ..mentang2 rumah dh siap ..haihh sllu lah dorg tido sane ..aku jd terbiar kt rumah ni..hmm sendiri lah aku ..aku boring ..adik tkde .kalau ade ,mmg gaduh jelah kan .hehe rindu dkt mia ..rumah dah sunyi mcm mne hati aku sunyi ..kalau tak kt uma ni mmg suara sampai ke kedai atas lah an ..haha ..but now .no more .no more ..takpelah ,masing2 dah besar ..dah besar pun ,takpena pun ade mase utk anak2...aku rindu mcm dulu .aku rindu nak macam dulu ..rindu nk g tesco hari2 hihi hmm ttbe je air mata aku meleleh smbil taip ni..oh pleasee air mata .dduk lh diam2..sebenanrya aku rindu sangat dengan family aku ..sangat sangat...makin lame kasih sayang makin takda ..yaa aku mmg dah besar .dah 20..tp i need attention ...selagi aku bole jage diri ..aku jaga ...tapi nanti ?tapi aku percaya ,parents aku percayakan aku ...sbb tu lh mcm ni kan ...im alone ..hmm skrg yg jd peneman aku cume abi je tp not evrytime ..yaa aku faham dia ,aku kene faham dia ..dia pun faham aku..tapi dulu aku pena ckp yg aku sebenarnya tkbole SENDIRI ..aku mmg pena ckp dulu mase awal2 kite kenal ..nak tahu knp aku tkbole sendiri ?hmm sbb aku ni suke berperasaan ..kalau aku dah sorg2,aku layan perasaan ..lagi nk bukak blog .automatik abis sume aku luahkan ,,aku teringat bnde lame yg tk ptot aku ingat and aku menangis ..huh tu yg aku lemah ..ahhh gembing nye..takpelah ..aku kene belaja kawal perasaan ..lagipun tkbole lah abi nk layan aku 24jam ..bosan dia nanti kang ,,haha..btw ,dh tkthu nk ckp ape ..i really miss my family..i miss my abiy ...

No comments:

Post a Comment