kecewa ,sakit and so on ..

first of all yaaa pegy taman jalan2..mcm biase konon happy ..konon lah an haha tp tk sgka di sebalik happy ni ade yg menyakitkan di belakang..balik je dia drive ,pastu pnjm lah iphone dia sbb aku nk send gamba ..dh send gamba ,aku checking lah for the first time tau ...tkpena pn slme ni aku nk check ip sesape tp ttbe smlm rse nk tgok ..skli bkk wasap dia aku tk bce org lain pnye pn,tp aku bce ws dia dgn budak ni .budak ok ..aku k ?haha hati aku nk check ws dia dgn budk ni sbb si dia pena wechat budak ni depan aku ,yaaa maybe sbb tnye pasal hp kan ...tp time tu aku wat dang lah an ..time tu dia betul2 tk respect aku depan dia .is okk tkpe nevermind ..n smlm aku bce scroll habis ws dia dgn budak tu ,scrol pnye scrol bole trnmpk perkataan SYG ..ok direct aku tersengih sbb aku dh agak dah ..hahah scroll lgi pnye lgi pergggghh aku tknk ckp lah ...aku tknk ckp sbb aku tknk pk ..aku tersenyum je bace ..siap ckp lme tk jmpe lah ape lah hahaha so sweet ..rindu eh ..haha puihhh ahh ..ok trus aku terdiam n terpikir ..aku sabar ,aku rileks  tenangkan diri .n aku rase mcm tu bkn diri aku sbb aku diam .kalau tk aku dh ngamok dah ,aku dh soal dah ,aku dh gnjeng dah tp kalini aku diam ..why ha ???u know why ??sbb aku dh penat ,,dgn sape yg aku cpl ,first aku check hp tibe2 ni lah perkara yg same jadi ..so dats y lah aku senyum je ..dlm hati menangis dah ..dalam hati aku cuma mampu cakap ,KALINI AKU TERKENA LAGI LAH ...hati je mampu bersuara ..knp msti aku ...aku dh percaya sgt kt dia ..aku prcya dh dia setia ..bkn bermksud dia tk setia dgn aku tp disbbkan bnde ni semua kepercayaan aku kt dia automatik hilangg ..aku dh tk nk pcye dh ..penat doh hati mcm ni ..baru je nk rase bahagia huh tp cmni jadi ,aku tknk berharap dia jd yg terakhir ..sbb ape yg berlaku same ape yg jd aku dgn ex2 aku dlu..so aku tknk berharap..biarlah takdir yg tentukan ..skrg aku layan dia mcm biase je pas bnde ni jd sbb ape ?sbb aku dh penat n aku tknk rosakkan kesihatan aku sbb terlalu berpikir and terlalu tension ..ckup lah sblum ni ..disbbkan tension ,kesihatan dalaman aku rosak ..aku tknk pk lg..so lepasni ape jd ,jadilah ..aku sayang kau tp kalau kau tkbole nak hargai aku please ..please pergi jauh dr hidup aku ..aku inginkan kebahagiaan bukan kekecewaan ..

No comments:

Post a Comment