assalamualaikum ..
dr dulu nk pegi ospital tp tk g g ..last2 pegi amik kau ospital swasta mampus bapak mahal hahha aku ni tk pena masuk ospital ,so first pegi nk swasta .abis terbang duit mak hehe...alhamdulilah dh check sume tkde ape ape yg berlaku ..doc ckp aku ni sllu marah marah hehhe tahu2 je doc ni ..doc nasihat jgn sllu stress sbb stress lah aku jd cmni ...but doc said iss ok ..notthing serious ..so nvm lah kan ...bile doc dh ckp ok sume ttbe doc cakaap TAPI ..omggg ni yg aku tkley dgr ni bile doc dh ckp tapi , doc pn ckp nnti kalau awk dh kawen ,and lambat preggy , awk dtg jmpe sy yer ..ok kt situ aku trkejut ..dia kate nnti dia bg suntikan utk besarkan telur sbb telur aku kecik so ssh nk preggy hmm tp rezeki dari tuhan kn ..kite tkthu lgi mcm mne nnti ..hanya mampu berdoa hope semua baik2 jer ..

tapi kan sejak doc ckp mcm tu ,dulu aku asik ckp nk kawen cepat je haha smpi nk cri duit nk kumpul duit utk kawen lah apelah hahah berangan kan tp sejk doc ckp cmni ,tergugat sikit aku ..aku tkot nk kawen hahha mne lh thu laki tk bole terime kite ke kan tp jodoh kt tangan tuhan..aku tk boleh menafikan ..aku hanya mampu ikut apa yg di aturkan Olehnya ..and paling sedih and sadis yelah someone tk care kt aku langsung bout this ..yelaa mmg lh aku tk sakit series ..tp sikit pn awk tkde bg perhatian kt sy mase sy kt ospital ..even dh balk dr ospital pn awk tkde tnye lgsung psl sy mcm mne checkap tuh hm sgt sedih tp nk wt cmne ..dr situ kite dh kenal org series kt kite or tk kan ..so aku cume pk masa depan aku je .ade jodo adelah ..


haaa ni ubat dia yg bapak mahal tu rm350..ubat dia mhl smpi aku slah makan dah hahahh skrg nk stop sbuln mkn sbb dh byk shot dh ubt ni sbb slh mkn hahah next bru smbung mkn ..

No comments:

Post a Comment