result practicum


assalamulaikum ..

lamo yo den mengilang hehhehe sory lah der gua busy sikit ..act , harini nak menulis nk kongsi kegembiraan dlm kesedihan ..alhamdulilah dpt result yg tk pernah aku dapat ..dengan kesabaran , kesulitan kewangan ,masalah emosi byk berlaku time buat report practical ni ...dengan nk print report sorg2 kt tmn u , dgn present aku sorg je kelas lain ..dengan present english aku terabur tp alhamdulilah .alhamdulilah syukur result ni memadai dengan dugaan yg aku tempuh ..byk masalah cuma time buat report yg tebal tuh jer and slide show ..masalah time tengah prctical / bekerja so far no problem at all ..and aku nk ucapkan thanks dkt ayah mira n mira sbb diorg lh yg tlg aku msuk kt tmpt prctical ni ...n paling tk lupa thanks dekat akk2 abg2 dkt opis dataran ,jbtn kemasyarakatan sbb dorg byk mmbntu and bg info utk kitorg buat report ni ...thanks jgk utk pengarah and pen pengarah cik hazrin and cik dzul sbb accept kami utk ber LI kt tmpt tuh..

ahamdulilah dengan keberkatan dari yg maha esa , aku dapat 4flat ni .alhamdulilah syukur ... thanks pada sapa yg mmbntu terutama my family dr segi kewangan .. only just kewangan coZ dr segi dorongan , aku dorong diri sendiri ..sekian tq 


No comments:

Post a Comment